tisdag 30 augusti 2011

Kaos...

...råder i syrummet! Jag skulle ju egentligen bara lappa lite arbetsbyxor. Men det var inte så lockande:)

Började städa alla skåp och hyllor istället med den påföljd att det bara blev råddigare hela tiden.

Har många säckar med gamla tyger mm. som jag skall föra till Samaria. Om ett tyg har legat över 20 år oanvänt är det nog på tiden att avstå från det. Det kan ju vara till glädje åt någon annan!

Där finns en symaskin mitt i bråten!

Min dröm är att få in allt i skåpen!

Så nu gäller det att fortsätta med ordnandet!

6 kommentarer:

  1. Känner igen mig. Så här ser mitt tyglager ut seden senaste genomgång.: http://www.flickr.com/photos/bildlek/6018092477/in/set-72157617550244333
    Här finns både nya loppisfynd o tyger som kan vara upp till 30 år gamla

    SvaraRadera
  2. åhh precis sådär är det.. jag gräver oxå bland mina tyger o ha gett bort jättemycket..ändå har jag sånt som kommer till användning nu då lilla Idag ha kommit till världen..nå plysch tyg som nog är 20 år.. det är ju pop igen, så nu skall jag sy nå små byxor.. Jag städar i garderoben i sovrummet nu oxå..o där finns hur många skjortor som hellst...fasen jag skall tvätta dem o föra till loppis.. Varför samlar man på sej en hel massa...ha en bra oppräidan dag..

    SvaraRadera
  3. Skall bara.. precis som Alfon Åbergs pappa. Jodå det där känner man igen:-) Men det ÄR skönt att rensa ibland.

    SvaraRadera
  4. ja vad gör man inte för att slippa ifrån något som är tråkigt...du jag kommer och kollar om jag kan lirka åt mig något - ja, jag menar jag har ju så liiiiiiiiiiiiiiite grejer i mitt rum (cross my heart!!) ;-)))

    SvaraRadera
  5. Oj, hade du något vackert med röda eller rosa rosor, inte för att jag vare sig kan sy eller syr, men, det kan ju alltid vara bra att ha! :)

    SvaraRadera
  6. Det fanns ingenting med rosor, bara tråkiga praktiska tyger som jag inte ville ha mera:)

    SvaraRadera