fredag 11 december 2015

Snyggaste spiskåpan!!!!

Det har vi:)

I går fick vi hem den från företaget som har målat den. Pulvermålat...väldigt snyggt slutresultat. En lokal plåtslagare har gjort kåpan. Det också väldigt bra gjort.

Fin vit spiskåpa!

NU kan vi snart få bort högarna med taklister mm. för när kåpan är på plats går det att göra färdigt det sista i Huset.

Sedan kan jag få hit ett stort skåp från Gården...och sedan kan jag få ordning med massor med saker. Om jag inte hinner tappa bort dom innan dess. Idag har jag t.ex fnattat omkring och sökt efter tavlor som jag var säker på att jag har tagit in...men dom hittas ingenstans.

Min dag började med ett tandläkarbesök...det förklarar väl varför jag inte har tankarna så klara...

Jag trodde ju att ALLA tänder måste dras ut och att det blir väldigt plågsamt i största allmänhet. Det enda tandläkaren gjorde var att slipa ner en plomb som troligtvis orsakade min ihållande värk i käken. Jag har en tendens att bita ihop tänderna på natten och då blir käken sjuk, i synnerhet om nån plomb är för hög.

 Sådär kan man stressa upp sig i onödan. Värken satt nog mest mellan öronen...det är väl hjärnan som borde undersökas...

Kanske en liten lobotomi skulle göra susen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar