torsdag 15 december 2016

Vart far tiden riktigt??!!??

Jag hinner inte med mera!

Alla har en förskräcklig julbrådska...utom jag:) Min största brådska är att hinna sticka varje dags kalenderstickning....ibland ligger jag nån dag efter. Arbetet tar förstås tid också.

Tog mig en titt i frysboxen...nää, jag kan inte baka massor till julen. Boxen är nästan full.

Funderade på att börja städa. Nää, det lönar sig inte! Vi får fyrbenta gäster till jul...jag städar bara dom har farit hem.

Utomhus finns minsann att städa! Vi hade Experten igen att fälla besvärliga träd på backen. Denna gång var det 4 stora björkar som strök med. Vårt vedlider kommer att spricka bara vi skall klämma in all ved. Förstås hinner vi bränna upp en del ännu i vinter.

Vi hyser inget speciellt agg mot björkar. Men dom var bara för stora och för nära huset...ingen diskriminering på gång här inte.
Den största av dom alla!


2 följande








Fint långs med skogskanten ligger dom!

Krakel spektakel:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar