torsdag 18 juni 2015

Jag är helt sluuut...

Fötterna bränner och jag har en spricka på tummen. Tänk om man skulle lära sig att alltid ta handskar på innan man börjar rota i skrothögar.

Jag fotade inte ännu dagens snickerier, det fattas lite tillbehör som jag för dit i morgon. Gubben har målat flitigt och Mästarn höll till i lidret.

Regnet störde ganska mycket....svårt att tro att det är midsommar i morgon så kallt som det är. Tur att det går att elda i sommarstugan för vi skall inviga den nu!

TREVLIG MIDSOMMAR åt er alla som läser detta!

2 kommentarer:

  1. Jisses, vad Du har jobbat och slitit! Hoppas verkligen att Du kan låta bli verktyg och målarpensel och ha en riktigt lat och härlig Midsommarhelg!!! Kram Kulturtanten och Lilla gummann

    SvaraRadera
    Svar
    1. En hel lååång dag höll jag ledigt, sedan räckte det med den saken:)
      Jag trivs bäst om jag gör nånting.

      Radera