fredag 31 juli 2015

Återanvändning!

I söndags rev jag ju bort en tegelvägg...rena rama terapiarbetet. Resultatet var en stor hög tegel+golvet fullt med trasiga tegel och murbruk.

Igår radade jag tegelbitarna och skottade på bruket till den blivande rampen i stall lidret. Nu skall det bara fyllas på med sand så är rampen färdig. En ramp var mitt önskemål för då kan man obehindrat köra in där med skottkärran.

Tegelgömma!
Igår kom dom sista köksskåpen på plats och Mästarn förklarade grundligt för mig hur fortsättningen blir. I mitt virriga huvud hade bilden av det färdiga köket blivit lite fel :-) Stackars pojke säger jag bara...vilket tålamod han har när han skall få mig att fatta hur han har tänkt saken.

Hans idé var ju förstås helt genial...som vanligt! Ni får se sedan bara allt är klart!

Såhär långt klart!

1 kommentar: