fredag 4 mars 2016

Fåraktiga nyheter:)

Jag har fått två får färdiga! Igen lite garn bort från lagret!

Det kan vara att domhär flyttar till annan ort...om beställaren gillar dom.

Fårfarm...nästan!
Så har jag haft den stora turen att vinna en härlig bok av Inge! Kurvade in till henne igår när jag hade vägarna förbi! Har redan hittat många mönster som jag vill förverkliga! Tusen tack Inge!!!!


Denhär är sååå fin! Månne jag har garn till den....
Annat som jag fått färdigt är en stickad halsduk som jag ger bort till lotterivinst. Beskrivningen hittar ni här. Garnet är sånt som blev kvar när jag stickade min jumper. Så det har ju inte kostat nånting alls....ju!!!!!

Det är ju hålen som värmer:)


Att sådant denna gång!


2 kommentarer:

  1. Tack för hembesöket! Glad att du gillar boken och hittar saker du vill göra därifrån.
    Ljuuuvliga får, som du har skapat och så fin halsduk. Tack för mönstret.

    SvaraRadera
  2. Det finns många saker i boken som jag vill göra! Och redan att bläddra i den är ett nöje:-)

    SvaraRadera