fredag 25 september 2015

Ny sambo...

...för en natt :-D

Sedan tog jag livet av hen! Jag såg mösset springa långsmed väggen i finkamarn när jag såg på TV. Snabbt några fällor uppriggade och klockan 3 på moron hade jag ett mösslik!

Så akta er för intrång på mitt område...det slutar illa!!!!

Idag har jag börjat tvätta köksskåpen och lådorna...hoppeligen tafsar ingen på dom med svarta händer mera. I nästa vecka kommer elektrikern och efter det borde vi få Huset upplyst!

Det blir lyxigt värre att få använda duschen och WC...och bykmaskinen.

 Kanske jag inte behöver stå ute i snöstorm och koka mat. Fast det skulle förstås vara en upplevelse. I veckan hade vi plåtslagaren på plats och ta mått på spiskåpan. Bara den är färdig börjar det närma sig att kunna koka maten inomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar