lördag 17 september 2011

Och vinnarna är!

Jag hade yngsta sonen som herr Fortuna! Först drog han vinsterna och sedan vem som vann.

Så det gick så riktigt till väga!



Christina vann väskan

Tina vann tavlan

Så vitt jag vet vann poppanan

Anta vann miniatyren
Grattis till alla vinnare och ett stort tack till alla som har deltagit i utlottningen!

Det har varit spännande att se nya bloggar och t.o.m få nya följare:) Var in till en Serbisk och två Ungerska bloggar och hälsade på, men språket var lite svårt för mig:)


 Vinnarna kan maila sin adress till mig. Min e-post adress finns uppe till höger. Byt ut(at) mot@

6 kommentarer:

  1. Nej men det är min tredje vinst i bloggvärlden denna vecka... Kan inte vara sant...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till alla lyckliga vinnarna!!! Nä nu ska jag gå ut o skrapa lite grisskit.. tjolahopp..o ha en bra helg.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Tilda för vinsten! Skäms lite för att jag tackar nu först...
    Det har varit lite fart på i helgen å nu är jag i Åbo.

    SvaraRadera