söndag 20 april 2014

Nytänk i trädgårdsodlingen:)

Det såg värre ut i verkligheten...
Eftersom jag fick krattandet undanstökat igår var det fritt fram att ta itu med nånting helt annat. I mitt fall var det att börja flisa kvistar...och samla plast och skrot.

Jag kämpade tappert med skrotet i höstas, men det tycks ha vuxit upp mera plast under vinterns lopp

(Här försökte jag lägga in en länk till den 11:e november i fjol då jag höll på som värst med soptippen... men se det gick inte...jäkla dator)

Nåja, kvistarna flisades och tankarna snurrade okontrollerat i huvudet...kanske jag lämnar kvar lite plastpåsar i mitt ev. blivande trädgårdsland. Då skulle morötterna växa färdigt in i påsen!

Sånt har INGEN kommit att tänka på tidigare:)
Lite trollskog med mossiga stenar

Kvistfritt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar