fredag 3 april 2015

NU är det synd om mig!!!!!

Jag har blivit förkyld!

Mycket var inplanerat för idag. Jag skulle tvätta väggar och tak i vindsuppgången. Där låter vi gammal panel vara kvar, men den måste målas. Och två väggar som är i en "vacker " gammal rosa färg skall också tvättas och målas. Tog med mig ett ämbar varmt vatten hemifrån, för från badrummet kan man för tillfället inte ta vatten.

Men bara som jag tog in lite ved började jag kallsvettas. Gubben sade att det inte är nån brådska så jag kom hem med oförrättat ärende. Vattnet är ju färdigt varmt....bara att värma upp det på nytt:)

Igår var jag igen till fina färghandeln. Skulle ha en liter mörkgrått för säkerhets skull, att det inte tar slut på hälft. Berättade åt försäljaren vilka planer jag har med kaklen jag fick av dom. Hon blev så glad att dom kommer till användning. Och så frågade hon om jag vill ha mera. Nå självklart att jag ville.

Så nu har jag nog alla välja och vraka ifrån!

Se nu!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar