fredag 30 september 2011

Så blev det...

...och jag är riktigt nöjd! Nu ser det lite ljusare ut när jag har tagit in vitt i sammanhanget!

Men jag skall nog ta en paus från målandet nu!

Att det inte blir som när jag förivrade mig att måla både tamburen och vårt sovrum i blått och vitt! Ämnade fortsätta med köket ännu, men då blandade sig gubben. Han sade försynt ..skall hela huset bli blått och vitt!?!


Nu fick jag användning för misslyckade akvareller:)

Det är så sällan som han uttrycker sig om mitt fixande att det nog finns orsak att lyssna då han säger nånting:)

3 kommentarer:

  1. Hej ! Tack jag fick den fina vinsten..Det blir nog en härlig färgklick på något vitt bord...
    Ja våra män har ju lite att säga ibland.. Min man han sa då sovrummet blev vitt att det är som att sova på sjukhus :)... Men jag är så nöjdatt det mesta börjar bli ljust hos oss..( INte golvet, suck ) För då får man bort bastu känslan...
    Fortsätt du med vitt det kommer att bli som ett nytt hus...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Andra försöket att kommentera, försökte tidigare idag men det ville sig inte riktigt. Jag tycker att det blev hur fint som helst, speciellt att gruppera flera tavlor med olika ramar som du gjort, där ändå det vita är ett gemensamt tema. Blir så inspirerad av att göra ett försök med någon gammal tavla, får se om jag hittar lite tid. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Oj så de blev fint. Blev inspirerad så nu ska ja försöka åstadkomma ett litet,litet broderi. Få se hur de lyckas.

    SvaraRadera