lördag 13 augusti 2011

1-års kalas!

Nu skall det firas!

Min blogg fyller 1 år den 16.9-11 och nu ordnar jag utlottning av "Bondmoorans heimlaga" vinster!

Jag har många gånger tänkt ordna nånting men tiden bara rusar iväg. Och så har jag inte riktigt haft klart för mig vad jag skall lotta ut.

För min blogg har ju ingen klar inriktning. Ibland är det stickat och sedan kan följande inlägg vara kuddor eller Wedvidunder på Wift. Och så kan jag mitt i allt plocka stenar.

Alltså vad kan sånt klassas till??!!??

Det är nu bara "bondmorans blåkåm blaanda"

Men roligt är det att så många brukar titta in och se vad jag håller på med:)
Nu vill jag som sagt belöna er för att ni tappert ser vad jag yrar...

Den som kommenterar det här inlägget får en lott.
Kommentar och att ni länkar från er blogg ger två lotter. Nämn gärna hur många lotter ni skall ha.
Om man inte har blogg går det nog bra att delta ändå. Då skall ni skriva namnet annars blir det svårt att veta vem som vinner:)
Miniatyrtavla i akvarell

Poppanalöpare

Väska i lappteknik

Alla vinster!

Akvarell med höstmotiv
Utlottningen sker på födelsedagen eller nån dag efter! Så delta senast 16.9 så hinner du med!
Vinsterna kommer jag också att dra slumpartat, ingen huvudvinst på det sättet.



29 kommentarer:

  1. åhhh vad mycket du lottar ut..o nu är jag först ut... o tar 2 lotter.. tackar o bockar../Kikka

    SvaraRadera
  2. Lotteri... Jippii!

    Sånt gillar jag ;o))

    Tar 2 lotter tack *niger vackert*

    Och om man får önska sej vad man vinner så sätter jag dom i den här ordningen:

    1 miniatyrtavlan
    2 väskan
    3 poppanan
    4 höstakvarellen

    *håller tummarna*

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du lottar ut, jag bokar 2 lotter
    Grattis på 1-årsdagen

    SvaraRadera
  4. Jag tar två lotter...och länkar därmed till dig.

    SvaraRadera
  5. Grattis till den blivande ettåringen. Önskar den sig något i present?
    Jag är så glad att du började blogga för det är så härligt att läsa din blogg. Och strunt nu i att jag ibland blir alldeles lamslagen av din energi och flit. :) Hur hinner du riktigt med allt?
    Dina foton är alltid jättefina och inspirerande.
    Jag tar två lotter, tack. Har länkat i min blogg på högra sidan.
    En riktigt bra start på arbetsveckan
    hälsar
    Inge

    SvaraRadera
  6. Grattis nästan 1-åringen.
    Så det blev ingen kaffe&kaka....

    nåh.. jag nappar 1 lott i allafall!!
    för jag kan fortfarande inte länka till mej.
    Tro mej jag har prövat, det händer alltmöjligt men inte det jag vill ;)
    Och om jag lär mej innan 16.9 så kommer jag efter en ny lott !!!!

    SvaraRadera
  7. Grattis till ett år med bloggen ! Vi är ännu inte så gamla men kommer efter.
    En lott för mej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Tack för dina sympatier inför mitt tandläkarbesök. Kan nu meddela att allt gick bra. Kan vara lugn i ett år nu :-)
    Jag har samma problem som Monica. Har lyckats förut men nu är det stört omöjligt att få ut något i "marginalen": Men tar hemskt görna en lott eftersom det var sååå fina vinster. ÅÅÅ vad jag saknar en vävstol eller vävstuga att gå till.

    SvaraRadera
  9. Grattis i massor =)
    Jag är med & prövar lyckan, tar två lotter & länkar från min blogg.
    Må gott =)

    SvaraRadera
  10. Haahaaa!!
    Klipp till en lott till åt mej!!!
    Jag kan länkka. :o)
    Det bara smäller i bh-hängslaran här hos oss, jag är sååå stolt!!!

    Och tackar dej för hjälpen!

    SvaraRadera
  11. smyger in och norpar åt meg 2 lotter :pp

    SvaraRadera
  12. Hoppar in och norpar två lotter. Niger och tackar

    SvaraRadera
  13. Hej! Vad roligt med utlottning hos dej. Självklart vill jag också vara med och hoppas på tur. Jag tar 2 lotter och håller tummarna.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. Oj så många fina saker du lottar ut

    SvaraRadera
  15. Det här vill jag vara med på och hoppas på att turen är på min sida!
    Två lotter ,tack!

    SvaraRadera
  16. Många fina vinster,jag är med på en lott, ha de gott

    SvaraRadera
  17. Grattis!! Jag tar gärna två lotter. Finfina vinster!

    SvaraRadera
  18. Grattis !!
    Oj så mycket fina vinster, jag vill gärna vara med på en lott.
    kicki107@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hittade hit av en slump och upptäckte en trevlig blogg. Jag provar lyckan i tävlingen också. Så fin din Vickevirasjal blev!

    SvaraRadera
  20. Av en slump hamnade jag här och så är det tävling dessutom.Vilken fin blogg du har och vilka supervinster!
    Jag är med och tävlar med två lotter.
    "bizenpysslar.blogspot.com" är min blogg.
    Har svårt att publicera kommentarer, fungerar bara om jag är anonym.
    Ha en fortsatt bra helg! //BiZen

    SvaraRadera
  21. Tack, en lott till mig .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Vill såklart vara med i utlottningen av så fina saker! Jag har länkat så då blir det väl 2 lotter. Håller tummarna...
    :)

    SvaraRadera
  23. Jag vil också så gärna delta i din utlottning. En lott, tack. Härliga saker...

    SvaraRadera
  24. Hej! Grattis till 1 årsdagen. Du har en jättefin blogg. Jag vill också vara med i utlottningen.Fina priser.
    Lena Vestberg Västansjö Dikanäs

    SvaraRadera
  25. Jisses vilka fina vinster du lottar ut. Jag är så imponerad av dina foton och nu även dina akvareller. Den lilla grå med rönnbär är underbar. Jag länkar i min sidebar.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  26. Miniatyrtavlan i akvarell föll jag för.... men visst e dina andra alster oxå verkligt sevärda. kiva att alltid då o då läsa din blogg. Deltar gärna i ditt lotteri.

    SvaraRadera
  27. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvaraRadera
  28. Jag tar gärna en lott:) Fina vinster!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera