onsdag 25 januari 2012

(H)Jul städning...

..på gång:)

Alltså vilken otrolig tur att jag inte gjorde en grundlig julstädning!

Skulle ändå vara tvungen att göra om det, för nu har stora HJUL -jakten börjat. Köpte för nåt år sedan 4 hjul som skulle skruvas fast under ett TV-bord. Nå, av någon anledning blev det ogjort.

Nu behöver jag dessa hjul under mitt nya lilla skåp. Varför skulle jag köpa nya när jag vet att det redan finns sådana... det kan bli en långdragen process att fixa till skåpet:)

Har redan anklagat karlarna för att ha gömt dom i lidret..alla säger sig vara oskyldiga!

Så nu skall jag ha stor- razzia i huset...har redan fyllt en sopsäck med trasiga skodon och diffusa attiraljer som ingen behöver. Det känns lite som att gå på skattjakt och sannolikheten att hitta det jag söker är lika stor som att hitta en guldtacka:)

1 kommentar:

  1. Skönt att få se att moster har lika bra ordning som jag :D Men jag har visserligen fyra små händer som int minns något som dom haft i händerna. Och julstädning är helt överskattat när man ändå är tvungen att städa utrymmen igenom när man saknar nåt fast det inte råkar vara julen :)

    SvaraRadera