söndag 10 juni 2012

Eurovisan följande:)

Vet ni vad som händer när hjärnsubstansen rinner ner i magen och blandar sig med diverse inälvor??!!

Jag bara undrar.. det känns lite som nåt sånt skulle ha hänt för så mycket har jag skumpat omkring i traktorn idag.
Jag har ju den stora äran att använda en traktor med absolut inga finesser...som radio...och stötdämpare...bromsar...mm....

Men en sångtext har jag skrivit idag:)

 Till melodin Hardrock Halleluja med Lordi " Nu e he gräsralli..jee...Halleluuuuja...å he må ni vita he tycker vi åmm.."

Desto längre hann jag inte innan hjärnan började förintas...

3 kommentarer:

  1. Hoppsan. Hoppas du fått ordning på innandömet igen !! Men det är härligt att sjunga när man jobbar.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Just så!!
    Vi skulle säkert klara oss lika bra i euroviisan som vi brukar :))

    SvaraRadera
  3. Kul att få ett livsens tecken - undrat vad som hänt...det blev så tyst ifrån dig.

    SvaraRadera