lördag 27 maj 2017

En lite komisk episod!

 
Tujan jag fick idag!
Jag fick idag ett textmeddelande av väninna B....hon undrade om jag kan såga girar. Mitt svar på den frågan var att jag inte vet. Har aldrig gjort det. Kanske jag är mycket skicklig på att såga girar utan att veta det:)

Så jag frågade om hon vill att jag skall komma till henne och leka med maskinerna, för såna har hon. Dit for jag och efter små experiment och maskinbyten fick vi önskat resultat. Det var roligt! Nu vet jag att jag behöver komplettera min maskinpark.

Som lön för mödan fick jag en tuja som hon hade överlopps. Nu blir sluttningen lite i gången fixad.

2 kommentarer:

  1. Det blev ju bra. En oväntad gåva måste jag säga.En flaska vin eller en tuja - varför inte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tujan har jag glädje av en längre tid:)

      Radera