söndag 5 maj 2019

Nu bästa vänner...

...skriver vi historia!!!!

Det kommer ett nytt inlägg i bloggen!

Ett mycket magert inlägg, det måste jag erkänna, inget innehåll och inget foto. Men man kan ju inte rusa iväg utan övning heller!

Orsaken till den långa bloggtorkan berodde delvis på att min gamla bordsdator blev...nja..gammal och trög...lite som bloggaren själv:)

Att skriva inlägg med en surfplatta eller telefon funkar inte lika bra som med en dator.

Jag började spara pengar i ett kuvert till min kommande bärbara dator. Allt vad jag stickade ihop
 ( svarta sockor och vantar) och lite annat smått hamnade i kuveret. Hann t.om kolla in prisen på datorer...och PANG...jag fyllde jämna år!!! Och tjocka släkten förärade mig med en ny DATOR! Och en mycket större och finare än den lilla ynkliga som jag hade kollat in:)

Nu har vi ännu smekmånad...datorn och jag. Alla viktiga saker som fb, Instagram, Pinterest, banken, e-posten mm. är installerade. Lite olika åsikter har vi haft och lite problem med lösenord hit och dit.
Men nu tycks vi komma riktigt bra överens...åtminstone idag:)

Så det börjar kanske hända nånting i bloggen igen!

8 kommentarer:

  1. Hurra! Välkommen, jag har saknat dig här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack...jag har saknat bloggandet. Det är bra med fiffiga släktingar;) datorn blir i flitig användning när jag äntligen fick igång alla funktioner☺

      Radera
  2. Välkommen tillbaka. Vad jag har saknat dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!Jag skall försöka bli aktiv igen...det ger mig så mycket:)

      Radera
  3. Välkommen tillbaka <3 Själv har jag inte haft tid och ro att skriva något, men tittar in nu och då och läser dom bloggar som fortfarande lever...Men man vet aldrig, kanske jag blåser liv i min blogg nån dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle vara roligt om du också började pånytt. Många har helt lagt av. Endel, t.ex du, började kännas som gamla vänner:)

      Radera