måndag 24 januari 2011

God Jul!!!!

God Jul dooter!
Nåja, en gång är man då ute i god tid! Jag fick idag första julklappen färdig! En matta åt min dotter.Och alla mindre finkänsliga kommentarer om att jag är sent ute undanbedes!

Min "diskreta" matta
Dessutom har jag vävt en matta åt mig själv. Jag undrar vad en Feng Shui expert skulle ge för utlåtande om min smak... Har fått för mig att man skall undvika att ha för mycket färg i hemmet. Det skapar oro! Men kanske det är därför som mitt hjärnkontor beter sig lite konstigt ibland ( hmm... alltid..)

5 kommentarer:

  1. Duktiga, duktiga du. Och klart att du är ute i god tid, vad annars?
    Feng shui går väl i korthet ut på att göra sig av med allting. Undrar om katter och husfar skall väck då också?
    Själv tycker jag att din matta är jättefin med vackra färger.

    SvaraRadera
  2. mattor ska vara färgglada och feng shui kan dra nån annan stans då färger är viktig för att må bra :))

    SvaraRadera
  3. God Jul bara själv.
    Dootra blir säkert nöjd.
    Du har en sådan arbets iver att man inte annat bli än avundjuk....
    Du julstäda ju också för någon vecka sedan ;)

    SvaraRadera
  4. Jätte fina! Gillar den översta, den grå/gröna mest, mina färger =) Säljer du mattor med? ;)

    SvaraRadera
  5. Nej, ingen försäljning. Ingen har faktiskt frågat förut:)Men vem vet kanske jag nån gång i framtiden börjar med sånt. Jag lever en stickperiod som bäst, sedan när jag tröttnat på det kanske vävningen tar över...

    SvaraRadera