söndag 27 februari 2011

Tråkigt......

Alltså, att endel dagar kan vara händelselösa och låååånga! Försökte pigga upp mig med att ta en rask promenad och lufta kameran lite.

Men det blev bara tråkiga bilder. Eller, nåja kanske inte riktigt hopplösa ändå...

Oj, någonting med färg!!!!

Snygga färger till en jumper...


Det finns ju tydligen andra människor..

Och småfåglar och harar...
Jag får väl säga åt mig själv som jag sade åt ungarna när dom klagade på att dom inte hade nånting att göra...då har ni tråkigt då...

4 kommentarer:

  1. Det är nyttigt att ha lite tråkigt emellanåt. ;o)

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Tina =) Jag har haft två veckor med som varit rastlösa så jag inte har kunnat komma till ro med ngt. Rätt som de var så försvann rastlösheten & orken kom tillbaka. Hoppas din ork & påhittighet kommer tillbaka snart =)

    SvaraRadera
  3. Jo nog brukar det gå förbi men det är så tråkigt att ha tråkigt:)

    SvaraRadera
  4. Stackars dig, men snart är det ju dags för bussfärd. :)
    Fina foton blev det ju.

    SvaraRadera