fredag 10 januari 2014

Funderingar!!!

Hur skall jag piffa upp tidnings-lådan??!!

Den är så stabil att den håller att sitta på. Skulle passa bra i tamburen...

Men färgen kommer inte att passa in i Huset. Nu tänkte jag att det skulle bli tyg utanpå, med skumgummi under. I Huset fanns en tidigare ägares fina handarbeten som jag vill utnyttja på nåt sätt....här skulle ett korsstygnsarbete passa.

Men så måste jag välja färg till själva lådan.

Som ni märker har jag stora beslut att ta:)

Bäst att inte börja måla ännu innan jag vet hur jag skall göra!

Fel färg!

Nånting i brunt och grönt kanske....

Eller GRANNT??!!

2 kommentarer:

  1. Satsa på grannt, det piggar upp!

    Bitta

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset...jag började fega ut och tänkte ta neutralt. Grannt är min melodi:)

    SvaraRadera