lördag 4 januari 2014

Snabbt klart:)

Mattan som jag började virka till badrummet....den kan man glömma!

Mönstret lämpade sig inte till en matta. Det blev stora hål, som man säkert skulle ha trängt in nån tå eller fot i.

 Så nu fyller den papperskorgen för tillfället...ids inte ens repa upp den för jag har massor med matt-trasor. Nåt nystan hit eller dit gör inte så stor skillnad.

Det är väl dethär som  kallas förspilld kvinnokraft:)

Här passar den bäst:)
Och så kan jag konstatera att jag lider av ledighets-ångest idag! Har aldrig hört om sådant...men känner igen det när det kommer emot!

Härtills har det varit arbete,jul och nyår mm. Så jag har inte hunnit känna efter hur det är att vara utan kuddor.

Nu får jag nästan hjärtklappning när jag inte vet vad jag borde göra. Helt klart är det nånting viktigt som jag har glömt bort. Och det kommer jag säkert på i nästa vecka medan jag är på arbetet:)

2 kommentarer:

  1. Asch, inget att hänga upp sig på. Hade det varit jag så hade jag klippt mattan i småbitar, ja, nästan molekyler, i ren ilska. Kanske också förspilld kvinnokraft men man får ju ner mer i papperskorgen då...

    SvaraRadera
  2. Nåja, jag planerar att tutta eld på den! Lite roligt av det hela....och gubben får fnatt igen när jag eldar:)

    SvaraRadera