torsdag 10 september 2015

Och vart for denhär veckan??!!??

Jag fick riktigt fundera en stund innan jag kom ihåg vad som hände på måndagen. Jo, det var då som vi fick rörarbetena utförda. Rörkarlarna fick allt färdigt, så det är bara elektrikern som behövs innan vi kan ta badrummet i bruk!

Tisdagen for med diverse små uppdrag åt en god vän....det var därifrån jag fick böckerna.

På onsdagen var jag till stan och inhandla tvättmaskin och diskmaskin. Suck! Jag börjar alltid må lite illa när jag gör av med massor med pengar! Lite bättre började jag må när jag köpte en ny telefon åt mig :-)

Fast sedan började jag må riktigt illa när jag satt många timmar och lekte med min nya smarta telefon....men nu kan jag redan ringa...och svara om nån ringer till mig...och fota(det är ju viktigt)/

Idag var det igen ett fnattande både hit och dit. Så nu ser jag fram emot en hel dag när jag hinner göra nånting här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar