måndag 16 april 2012

Åren går...

...och jag har igen en gång firat min 25-års dag!

Och sönerna fyllde också år...27 och 23! Nu blir det lite svårt att få matematiken att stämma.Hur kan dom vara så gamla när jag är så ung? Nåja, matta har aldrig varit min starka sida:)

Ett trevligt veckoslut med gäster och lite gott att äta och dricka.

 Men nu skall det bli ordning och reda! Vedarbetet i full gång och mycket som skall ordnas med. Så egentligen borde jag inte sitta vid datorn alls.

Gåva av vänliga grannar!

Rosor av gubben, nu samlade han pluspoäng:)

Lite nytt till trädgården. Min förra sekatör blev ovass bara för att jag klippte  ståltråd...

2 kommentarer:

  1. Grattis på 25-årsdagen haha, ja det är märkligt det där att barnen är äldre än sej själv, jag är oxå 25 å barnen 32,30å19

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!!!

    Förstår vad du menar med att fylla 25 igen... ;o)) Lillasyster fyller 50 om en månad, och det kan jag inte begripa hur det gått till. Hon som ska vara yngre än jag! *skrattar*

    SvaraRadera