fredag 13 juli 2012

Halloooo Halloooo....

...är det nån hemma????

Det tycks inte hända nånting på den här bloggen!

Orsaken är nog den att det finns så mycket annat att göra för tillfället.

Och att jag inte vågar ha på datorn hela tiden. Igår hade vi underliga el-avbrott lite emellan. Det small som gevärsskott från transformatorn och på kvällen blev det ett längre avbrott men el-bolaget var snabbt på plats och fixade felet.

Nu kalasar väl kajorna på mina jordgubbar, för jag hör ett fasligt kraxande! Så det är bäst att fara ut och rädda det som räddas kan:)

4 kommentarer:

  1. Hallooo själv! Ingen fara. Här har jag fått hela förmiddagen att gå utan att göra ett skapandes grand. Dottern har aviserat sin ankomst, så jag måste väl åtminstone ta itu med överbelastat diskbord. Om jag känner mig extra energisk kanske tvätta lavoaren i wc:et. Men det sistnämnda kräver nog en hel del energi. För tillfället är det mycket, mycket roligare att pyssla med virknålen.
    Och du, var nu försiktig idag för det är fredagen den 13:e. Bäst att du intar gungstolen och bläddrar lite i Pellervo-tidningen, som kom igår. Hoppa över receptsidorna ifall du skulle få stora matlagningsinspirationen.
    Ha det riktigt skönt!

    SvaraRadera
  2. Det är nog semester lite här och var. Och jordgubbarna får du bevaka. Här var det skator som försökte ha jordgubbskalas.
    Kram Eva

    SvaraRadera