torsdag 13 september 2012

Italien igen:)

Det är nånting speciellt med Italien! Först for vårt Wed Widunder dit på blixtvisit.

Och nu har Julis gudmor Grynbär skickat kort från varma, vackra Italien åt sin "gudkalv". Det är säkert enda kalven i Finland som får kort av sin gudmor:)

Såhär skrev hon på kortet "Hej Juli! Jag har som tradition att skicka ett postkort åt alla mina gudbarn och inte kan jag ju glömma bort min gudkalv! Hälsningar från vackra Italien! önskar gudmor Grynbär "

Nu väntar vi med spänning på julklappar!!!!

Juli förhöll sig lite reserverat till kortet...men hon är ju så liten ännu:)


Gubben förstod ingenting när han läste kortet...vad...vem...aj ja på det viset! Han har ibland lite svårt att förstå allt som jag håller på med:)

6 kommentarer:

  1. Ha hah :) Mannen trodde nog att jag hade blivit knäpp när jag skickade kortet. Men jösses, inte kan man ju glömma sin gudkalv ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaaa så jag skratta.... :))

    SvaraRadera
  3. Dedär kan man kalla HUMOR!!!!!!

    SvaraRadera
  4. WOW! Säger jag som igår fick kort från Cypern.
    Tycker nog att det börjar bli dags för dig Tilda att få komma ut på vift. Den 18.11 åker förresten Borgå medborgarinstitut tillsammans med Nylands Hantverk till den stora mässan i Tammerfors. Är vi med i bussen? :)

    SvaraRadera
  5. Nej, nej Inge!!! Fresta mig inte med farliga saker! (måste se om vi råkar ha avbytare)

    SvaraRadera
  6. Vi läste oxå faktist kortet från Italien i veckan men tänkte faktist inte alls på att Grynbärs nyaste gudbarn oxå skulle få ett kort :D

    SvaraRadera