tisdag 14 juni 2016

Lite allt möjligt:)

Terrassen färdig...förutom en liten stump med räcke som lagas först efter målandet.

Mästarn kan nog!!!

Sommarstugan städad och terrassen oljad. Allt klart inför sommaren. Det är ju första sommaren som vi har en sommarstuga så jag vet inte riktigt vad jag skall göra med den:)




Och elden sprakar i Porin -Matti



Hus målandet har kört igång! Sade åt Gubben att vi nog skall förbereda oss på varierande kommentarer angående färgvalet! Det är inte riktigt traditionellt...men nog snyggt i mitt tycke!

Det blir brunt med vita knutar..liksom sommarstugan.
Den amputerade lönnen ser ganska rolig ut för tillfället. Vi måste nog börja klippa den hela tiden...annars växer den snabbt lika stor som den var.


Det var allt för denna gången! Nu skall jag ut och putsa bort gräs vid infarten med trimmer. Hatar att använda trimmern. Gräset strittar hit och dit och om jag inte gräver ner mig i myllan blir det istället för långt. Kanske jag istället klipper bort allt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar