onsdag 1 juni 2016

Lite för tidigt...

...för morgonkaffe på terrassen...men man kan ju stå och fantisera:)

Det är bäst att hålla i minnet att bygget är på gång. Annars blir det en ofrivillig kullerbytta när man går ut!

Jag fick bita mig i tungan när Mästarn frågade hur jag hade planerat...han sade direkt att han inte vill veta nånting om mina inplanerade blomlådor mm. Just som jag drog efter andan och skulle börja med en utförlig redovisning. Nu svarade jag bara kort på dom ställda frågorna och svalde den utbroderade versionen:)

Det blir fint...med räcke och allt!

Morgonsol på terrassen:)
Äntligen har jag varit och simma i ån! Vattnet är redan 19 grader varmt...fast det kändes nog kallt. Jag har svårt att tro att jag har simmat i noll gradigt vatten i 20 graders köld. Men det var då när jag var ung:)

Man blir väl mesigare med åren...eller latare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar