fredag 15 juli 2016

Golvet färdigt!!!

Jag minns inte om jag har nämnt att vi igen har varit utan golv...denna gång i bastulidret.

Där var det också många olika nivåer på golvet, livsfarligt att gå på såna golv! Igår fick Gubben det färdigt och idag har jag inrett lidret. Det var så att jag knappt kunde sova inatt...så spännande var det att äntligen få ta itu med arbetet.

Många hyllor och skåp kom igen i ny användning. Två dörrar och två lastpallar blev till en rejäl hylla för krukor mm. En lastpall blev förvaringsplats för krattor o.dyl.

Fina fynd gjorde jag när jag började tömma påsar som har drällt omkring allt sedan flytten. Nu hittade jag mina ostkar bl.a. Och massor med frysaskar och plåtburkar...durkslaget hittades också. Det har jag behövt många gånger men inte orkat börja söka.

Före...

...före

Alla trädgårds saker samlade!


Sommarstugans gamla skåp i användning.

Skåp för verktyg mm.

Planteringsbord av gamla diskbordet, hylla av dörrar och lastpallar

Jag har lekt elektriker:)

Tavlor förstås:)

I stora pärtkorgen förvaras lampor,lampskärmar mm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar