söndag 23 april 2017

En idé!

Det fick jag idag. Och sånt har inte hänt på eviga tider:)

Jag kan nog tacka gästen från i fredags för detta. Det var så roligt att visa vårt hem åt en som inte har sett det förut. Tack C för att du orkade höra mina utläggningar om varenda sak i hela Huset.

Nu började tankarna snurra...vad skulle jag kunna fixa ännu...nånting
ryms säkert nånstans om jag tänker efter.

Fönstret fanns i lekstugan. En ruta var sönder men det hålet skall utnyttjas på nåt sätt.

Ett fint gammalt fönster!
Tyvärr kommer det lite jobb och vedklyvning i tur före jag får ta itu med projektet. Men bättre att planera ordentligt, då brukar resultatet bli bättre:)

1 kommentar:

  1. Tack själv!! Glädjen var helt på min sida, det var otroligt intressant. Du är enastående med att hitta på det ena smartare än det andra, men allt lika vackert och vilken harmoni! Tack för att du tog emot mej:)

    SvaraRadera