söndag 30 april 2017

Nåja gott folk!

Vi skall välan fira vårens ankomst med munkar och mjöd...lite skumpa på soliga terrassen...ballonger och serpentiner i massor. 

Kanske nyaste sommarblusen på och förstås sandaler på fötterna. Jag vet såna som alltid slutar använda sockor på vappen.

Eller kanske någon känner för att påbörja ett par nya sockor inför vår gröna vinter:)

Jag fick ett trevligt spetsmönster av min syster A för en tid sedan. Stickar det i Ad Libris garn Socki som påminner i grovlek om Sju bröder. 3 1/2 ans stickor, 12 maskor per sticka. Då passar det bra med spetsmönstret. 
  
Sockis Happy Carneval garn.



Hoppas ni förstår diagrammet!
Jag har ett litet häfte där jag nuförtiden dokumenterar mina stickningar. Enkelt att kolla upp om man mot förmodan glömmer hur det skall göras;)

Glada Vappen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar