fredag 16 oktober 2020

Nu blir ni visst chockade...




 ...när X- bondmooran plötsligt vaknar till liv☺

Livet tycks rusa iväg med en faslig fart...och hela världen är opp och ner.

 Lilla gulle barnbarnet blir snart 1 1/2 år. Kan redan allt möjligt...och har snurrat hela släkten runt sina små flinka fingrar:) Hon är en verklig morbror- magnet. Vips dyker dom upp när hon är hos oss, om dom bara har möjligt. Och sedan härmar hon allt vad dom gör. 

Ser redan fram emot att få lära henne virka och sticka. Kottar och stenar roar oss när vi är ute på gården. 

Hon tycker om att klämma på garnnystan...och att trassla till dom lite. Mommo har tid att reda ut trasslet sen:)

Stickat har jag ju förstås! Är mycket stolt över det senaste alstret. En cape. Mönstret från Novita 4/2020. Garnet var nånting  urgammalt som jag hittade i lagret. 

Lite svårigheter har jag med att få inlägget att se ut som jag vill...kommer inte ihåg hur man gör. 

Kanske det igen går ett år innan jag gör ett nytt inlägg.?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar