söndag 17 januari 2016

Jag satte sprätt på pengarna:)

Det var inga kopiösa summor i fråga...bara 25 €.

Var idag på en auktion som hölls i byn. Skulle bara fara ner och se vad dom hade där. Så blev jag kvar när auktionen började....och så testade jag hur det känns att ge bud. Mitt första test resulterade i ett fiskfat och kakbestick för 5 €. Ingen annan ville ha dom:)

Bra att ha...ju!!!!
Mitt andra bud blev lite dyrare, nån rackare höjde mitt 5 €:s bud så slutsumman blev 20€. Men jag ville ha stolen...ja, den var helt nödvändig. Vi har faktiskt haft svårt att klara oss utan denna stol!

Absolut nödvändigt inköp:)
Helst skulle den varit utan bild och text...men dom kom på köpet:)
Kan ju försöka försiktigt slipa bort bilden, måste fundera på saken lite.

Lite bråte har jag igen släpat in...bl.a en flaggstångs kupol som fanns i lidret. Den är som en krona åt hörnskåpet, glansig och fin.

Kronan på verket!
Så skruvade jag upp en brädbit på stockväggen, den som jag målat med en kolbit. 

Vy över träsket...med solnedgång..nog ser ni ju det välan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar