söndag 19 september 2010

Hallens ansiktslyftning

Dukens mönster från Lea Virkkausideoita nr 3 2010
EN TOM VÄGG !!!!

I ett hastigt ryck av effektivitet möblerade jag om i hallen. Kastade ut en soffa och fick en annan istället. Sydde lite nya gardiner och slängde eller donerade bort blommor. Hittade användning för en duk som jag nyligen fick färdig.Och tog bort en tavla som inte passade in i sammanhanget mera. Så nu har jag en tom vägg!!!! Går och kastar längtande blickar på den och hoppas att det skall pluppa upp nån bra ide till vad jag skall hänga där till följande.

3 kommentarer:

  1. GRATTIS! Ljuvlig blogg. Härligt att du startade. Fina inredningsidéer. Jag gillar att du tar vara på det gamla och omvandlar det med generös hand. Och så alla vackra virkade saker du har. Snålvattnet riktigt rinner på mig, som nu har bestämt sig för att köra med lite höstlig sockstickning istället för kreativa roliga grejer! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har också sockstickning på gång! Har bestämt mig att jag inte får börja på börja på nånting nytt förrän sockorna som jag började på för två år sen är färdiga.

    SvaraRadera
  3. och vi vet ju alla att den ide'n kommer att pluppa upp... :)

    SvaraRadera