tisdag 21 september 2010

Loppis fynd

Hittade den här fina byrån i Samarias lopptorg i Borgå. Den kostade hela 5 €. Jag kunde ju förstås inte låta bli att köpa den. Den är dessutom absolut hel, bara en låda kärvar lite. Fick in den i Punton utan några som helst problem
( när månne gubben märker att vi skall ha en bil med mindre bagageutrymme). Sedan fick den stå någon vecka i farstun ,för fastän jag nog visste att jag absolut behövde den var det lite svårt att komma på vart den skulle rymmas. Nåja, det var bara att göra smärre ommöbleringar och vips hittade den sin plats!

Är den inte söt!!!!

1 kommentar:

  1. Härlig. Jag hittade en byrå i går i återvinningscentralen, men min bil var redan full av en cirkelkap. Håhåjaa... till all tur hittade jag 20 handarbets- och pysseltidningar.

    SvaraRadera