tisdag 21 september 2010

Rostigt och gammalt!

Vi har haft lyktan och tvättkommoden i bodan så länge jag kan minnas. En tid funderade jag på att måla och försöka reparera kommoden men till all tur gjorde jag inget sådant stilbrott! Jag förstår inte dom konstiga blickar jag fick av husets karlfolk när jag stolt visade mitt lykt arrangemang. Nån av dom smålog och skakade på huvudet och nån annan såg bara långt på mig.Alltså lite beröm hade jag väntat mig. Till all tur finns det väninnor som fattar nånting!!!!!
Lyktan karlarna inte uppskattade!
Tvättkommod med anor.Vad allt har den varit med om!

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker mobil det blev! Kommoden är så fin som den är!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du behållit det som du önskade oavsett karlarnas blickar!

    SvaraRadera
  3. En fin rostig lykta som kom till användning, tur vi tjejer är uppfinningsrika :)
    Ha en bra dag!
    Anna

    SvaraRadera
  4. Lyktan var ju jättefin! Kommoden också!

    SvaraRadera