söndag 10 oktober 2010

Färdigt!

Nu har jag då klottat färdigt med decoupagelack och bets.Jag tror att det gick åt mera lack till mina fingrar än till locket.Hoppas att det nöts snabbt bort från fingrarna.Jag vet nu inte om jag är helt nöjd med resultatet men det går ju att måla över senare. Jag fick bara lite bråttom med "bytton" för jag behöver den alla dagar. Tänkte att den blir behändig att ha laptopen på, så att jag kan göra allt på en gång. Se på TV, läsa och se va det händer i cyberrymden....

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt rolig idé med bonaden! Kul att du vill vara med i min utlottning.

    SvaraRadera
  2. ingen kan ta dina fingeravtryck när du har "lackat" dom så du skulle kunna börja en karriär som Bov nu, tänk vad du skulle hitta i andras bodor och vindar =)
    Du måste ta lite bilder på dina lapptäcken också.

    SvaraRadera