söndag 24 oktober 2010

Jag ger upp!!!

Allt vad som har med datorer att göra krånglar bara till sig hela tiden. Jag tror att min dator håller på att gå hädan. Skärmen släcker sig lite emellan och musen slutade fungera helt. Fick en annan av min syster men den tycker inte om sitt nya hem!! Eller så är den annars bara lite trött.Och så är det ändå en så ny maskin ifråga.Den är bara 9 år gammal!!!Yngsta sonen påstod att man skall byta dator vart tredje år. Blir det int´så att jag måste köpa tre datorer nu...Enligt kvinnlig logik...Det blir nog lite dyrt..

2 kommentarer:

  1. 9 år gammal!!!! Milda makaroner. Dags att göra sig av med den och investera i en ny. Den gamla lådan kan du tömma och odla kryddkrasse i. Då kommer den till nytta! :)

    SvaraRadera
  2. NÅ nå, int e de nu nån ålder att tala om...Ja som redan tänkte att ja bara ska skaffa ny skärm. Men sen börja vi fundera ut hur gammal den rikit e. Nu måst ja bara försöka flytta allt viktigt till yttre hårdskivan. O int börjar ja odla krasse i den. Den kanske får puttra på ännu som spelmaskin.Vi tycker om allt gammalt hos oss!!!

    SvaraRadera