lördag 30 oktober 2010

Nästan färdigt!

Så blev det!
  
Lägg märke till att endel böcker är lappade och alla har varit i flitig användning!

Nu kan jag inte låta bli att visa foton på min bokhylla, fastän den inte är helt färdig. Jag skulle behöva 4 handtag till lådorna men det tycks inte finnas sånt som passar. Det är bättre att låta dom vara utan tills jag hittar vad jag vill ha. Målningen som jag använde var en gammal burk från 2003 och där stod att man inte skall måla möbler med den.Så det blev riktigt bra!!!Den äldsta boken är från 1700-talet dom övriga nästan alla från 1800-talet.

3 kommentarer:

  1. VAAAAAAH? Åååh, jag kunde nästan mörda för dina fynd!!! Och tänk att de lägat där inom räckhåll och bara väntat!!!!!!!!!! Telefonkatalogen är helt super!

    Ha det så bra, lyckosten!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. Jag har lite emellan sett på alla gamla böcker mm. men inte hittat passlig plats åt dom. Men nu fann dom sitt hem!

    SvaraRadera
  3. Alltså den blev super fin, hann målningen torka innan du rada dit sakerna.....

    SvaraRadera