lördag 26 april 2014

10 centimeter!

Det är allt vad jag önskar!

Alltså att få till i längd på mig själv. Vi håller febrilt på med fönstertvättningar på jobbet. Och min arbetskamrat är just så mycket längre än mig....som råkar höra till svamphuggar-släkten.

Hon stod bekvämt på golvet när hon tvättade, medan jag klättrade upp och ner på en stol för att räckas upptill. Det känns i benen idag!

Orättvist:-)

Egentligen skulle det finnas material färdigt....om man skulle ta bort från bredden på bondmooran och lägga till det på längden....
Grön skiftande björkar

3 kommentarer:

  1. Härligt då träden börjar skifta i grönt :)

    SvaraRadera
  2. Hahaa! Gud vet hur lång man skulle bli om man tog från bredden o la till på längden :-)

    Det där med att du fick/tvingades klättra får du väl ta som vardagsmotion :-)

    SvaraRadera