tisdag 10 juni 2014

Pippi Långstrump...

...gjorde också på detta viset! Så varför skulle jag låta regnet störa!

Ska man vattna så ska man vattna:) Oberoende om det regnar eller åskar!

Regnet det bara öser ner...
Det kommer bara mer och mer....
 Direkt efter arbetet for jag till Huset för att vattna slingerväxterna och för att plantera 6 dahlior och 6 sammetsrosor som Gubben fick av en snäll granne. Så mycket att jag hann vattna slingerväxterna när det började åska och regna.

En liten paus under verandataket innan jag tog itu med blommorna. Den rostiga tunnan jag hittade i ett lider var full med sand, så det blev en annan tunna istället
Automatiskt bevattnings system....
 Arrangemanget kommer nog att ordnas om...men jag började bli så våt att det inte var roligt mera!
Finslipning fattas ännu...

Kanske såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar