måndag 1 november 2010

Inventering!

Jag skulle bara gräva fram mina lintrådar  för att ta med dom till vävkursen men det blev en liten material inventering på samma gång. Nu hittade jag säcken med yllegarn som jag städade bort från arbetsrummet för att få rum för Enjo-varorna.Vem tusan har släpat hem så mycket garn!!!!Om jag lever till hundra år gammal har jag kanske en liten chans att hinna använda slut allt...Mattinslag finns nog för nån kilometer mattor.
Min lilla vävstol med poppanväv på gång

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Trillade in här hos dej av en slump och har nu läst igen det mesta. Tackar för den titten och tipset med bokhyllan ;o)

    SvaraRadera
  2. Och vilken ljuvlig korg du har dina trådar i..

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag alldeles matt. Först den vackra bokhyllan med de underbara böckerna. Och nu de fina garnen i de underbara korgarna. Här kör jag med plastlådor och dito säckar.
    Men inte är det där lilla lagret för mycket. Kommer du ens upp till 10 kg garn? :)

    SvaraRadera
  4. Det där är inte ens halva lagret. Resten är i arbetsrummet och det vet jag inte om jag ens täcks visa. Det finns så mycket att man skäms!!!Kanske jag borde på skoj väga allt...

    SvaraRadera