söndag 4 december 2011

JAG ÄR OSKYLDIG!

Och då skall ingen komma och påstå nånting annat!

För om julklappströjan blir utan ena framstycket och julförberedelserna helt uteblir får nog skulden skjutas på DATORN!

Mitt i allt pluppar det upp den ena roliga saken efter den andra! T.ex Kalender stickning och Kalender virkning

Stickningen har jag inte ännu börjat med, blev lite avskräckt när jag läste garn mängden. 800 gram...det stickar man inte upp sådär bara.

Skall jag ta det ljusare eller det mörkare...hmmm

Men virkningen nappade jag på. Och nu skall jag börja om från början för garnet jag valde delar på sig så jag får halva maskor hela tiden. Fast det ser inte så illa ut, ämnar inte repa upp ännu. Kanske jag lagar det färdigt senare.

1 kommentar:

  1. Ja, det är så mycket som lockar en att handarbeta! :) Tur att det är roligt och kreativt i vilket fall. Tack för kommentaren om min skånekista, jag gillar den verkligen!

    SvaraRadera