torsdag 15 december 2011

Julstress?!

I ösregnet tycks julen vara nånting mycket avlägset!

Hela dagen i förrgår låg jag på soffan och läste (och sov emellanåt) Gårdagen var inte mycket bättre, men fick ändå julkorten postade och lite julklappar inpackade.

Idag hade jag tänkt börja på nytt i skogen men som sagt ösregnar det.

Är på slutrakan med julklappströjan men den kan jag ju inte visa ännu:)

Men Kalendervirkningen kan jag visa! Väntar otåligt på dagens virkning, men den var inte tillgänglig ännu. Sånt är ju VIKTIGT!!! Mindre viktigt är det att städa och pynta!

Lite bubblig är den men annars bra...

2 kommentarer:

  1. Jag väntar på att få se julklappströjan...

    SvaraRadera
  2. Det ser ju juligt ut, både ute och inne där!

    Stressfri tid så här före jul!!!
    kraam!
    -pia-

    SvaraRadera