söndag 27 maj 2012

HASI HASI HASI HASI!!!!!!!

HASI!

Finska sisun behövdes minsann för att få röjandet färdigt!

Myggor och kräk...för varmt ..för många ogjorda arbeten hemma.

 Listan över negativa sidor skulle kunna göras hur lång som helst!

Men dom positiva sidorna finns också!

Känslan när man ser resultatet av arbetet är sån belöning att det sporrar att fortsätta fastän det är motigt.
Men nu är sågen i lidret och får så förbli till hösten och svalare tider.

Sen jag började i november i fjol, med gamla sågen,har jag röjt lite över 5 hektar. Jag är så stolt över mig själv att det riktigt osar om mig:)
Men min förhoppning att fläsket skulle smälta uppfylldes inte...istället har det kommit till. Men man kan inte få allt här i världen.

 Nu kan jag istället försöka simma bort det,fläsket alltså. En idé är ju förstås att hålla diet...men det är så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar