lördag 2 februari 2013

UFO-varning!!!

UFO= Unfinished Objects= Ofullbordade arbeten
(Så att ni inte tror att ET flyger omkring hos oss)

När jag berättade åt Manda att jag har börjat på en ny jumper och ett par sockor sade hon att jag borde lägga alla mina halvfärdiga arbeten på samma bord och fota dom!

Vad månne hon menade med det??!!?

Nåja, lydig som jag är gjorde jag det. Det är som om jag liiite skulle ana vad hon syftade på.

Regnbågs- tröjan skall kanske repas upp. Den blev för smal och halshålet blev för stort. Men garnet älskar jag:)

Och gaffelvirkningen blir troligtvis aldrig färdig.

Det fluffiga vita är nog på god väg att bli nånting.


Det fanns ju bara 14 påbörjade arbeten....

Tidningen med lanthandeln är från 1993...började väl sy då!
Domhär skall repas upp och tvättas.

2 kommentarer:

  1. Men det där är väl inte sååå mycket? :)

    SvaraRadera
  2. Justså...
    men jag håller med Inge.. int' är väl dedär så mycket..
    Om du helt ärligt satt allt på bordet ;)

    SvaraRadera