fredag 1 februari 2013

Svårartad startitis....

...drabbade mig idag:)

Jag vågar inte räkna dom halvfärdiga arbetena. Kanske det snart blir dags att repa upp vissa som har legat orörda länge.

Men eftersom vi i syjuntan talade om sockstickning och jag skröt med dom snygga skryttskaft(sylta)sockorna tänkte jag att jag ju måste sticka såna åt mig själv. Så kan jag ju visa HUR snygga dom riktigt är!

Och garn "råkade" jag ju ha hemma;) Valde en " i väntan på våren-färg" som kommer att se ursnygg ut mot mina vita lurviga ben!

Diskret som vanligt:)

Vad detta skall bli vet ingen...
Och så började jag sticka en provlapp med dubbelt garn, Sisu. Det är så tunt att mitt tålamod inte räcker till att sticka det enkelt. Så nu skall jag igen bläddra igenom mina tidningar! Kanske nånting med flätmönster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar