torsdag 11 april 2013

Dåligt minne en fördel!

Jag fick igår ett trevligt paket!

Öppnade det med spänning...vem i hela världen skickar paket åt mig!!??

Jo, det var Beijan med bloggen Huset på Kulla som skickade min vinst i hennes tävling! Jag hade saligen glömt bort att jag vann nåt.

TUSEN TACK! Garn är alltid roligt att få...i synnerhet när jag har försatt mig i köpförbud:)

Vackert grått garn från Österö fårfarm....vad månne det skall bli....
Nu skall jag gå ner i min källare och fortsätta med matta nr 2...har vävt redan 60 cm på den.

Det borde ju vara positivt att ha mycket väfte.. men jag skulle gärna se att det minskade i korgarna:)


2 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært!
    Jeg synes stort sett det er et "problem" at det ikke minker så mye i hyllene uansett hvor mye jeg syr, og det er nok samme måten med veving! Men så har du arbeid lenge......

    SvaraRadera
  2. Let us discuss some tips when selecting your web designing firm.
    Choosing the right colors can strengthen a site's message and reinforce its goals. - Don't Blend Your Links
    In with Text - One of the things you need to do is make your
    links visible.

    My blog post: Tucson Web Design

    SvaraRadera