fredag 26 april 2013

Vad skall man göra...

...när man vill gäspa men det inte går?? Jo, man försöker kväva gäspningarna och då tycks dom rinna ut genom ögonen.

Var idag igen till tandläkaren...jag tror att han kan pensionera sig bara mina tänder är fixade. Så mycket pengar får han nog av mig.

Så rejält bedövad blev jag att det tog 5 timmar innan bedövning släppte. Försökte svälja ner  lite ärtsoppa mitt på dagen....och till all tur såg jag mig i spegeln innan vi fick besök. Det hängde några ärter på kinden:)

Men orsaken att det inte går att gäspa är att käken går ur led när jag gapar så stort i tandläkarstolen...och sedan har jag sjuk käkled i några dagar. Bäst att hålla truten.....

Förstås intresserar den informationen alla:)

3 kommentarer:

  1. Jag hade samma problem sist jag var till tandläkaren! Fast jag åt inte ärtsoppa ;-) Men var bedövad 4,5 h efter! Sen var jag sjuk i käken 2 v!!! Där var de la bedövningen! Å tanden lever ännu sitt eget liv...

    SvaraRadera
  2. Man borde ha såna tänder som man lägger i ett glas till natten! Så skulle dom få fara ensamma till tandläkaren:)

    SvaraRadera
  3. Vidrigt att gå till tandläkaren.. Men you have to do what you have to doo ;(. Berfarar att jag snart har ett besök på kommande...

    SvaraRadera