onsdag 3 april 2013

Tänk om jag inte blir 120 år.....

...då hinner jag inte använda alla små tyglappar!

Har ju samlat på mig bråte i minst 45 år, så nu är det på tiden att röja lite.

Men att slänga är inte så enkelt...jag blir och stå med en bit ,typ 10x10cm stor ,och överväger vad jag skall göra med den:)

Så svårt är det! Kastade igår två trasiga handdukar....och jag är SÅ stolt över mig!

Nu har jag tre säckar fulla som vi skall bränna ikväll...efter det att Manda har granskat vad jag kastar:)
Såhär snyggt blir det!

Blunda och bränn!!!!



3 kommentarer:

  1. Tanken har slagit mig med och frågan är hur många fler timmar jag vill ägna åt att hantera gamla skatter som jag inte minns när jag sparade....släng och skänk! I värsta fall får man köpa nytt sedan! :-D

    SvaraRadera
  2. Duktig flicka!!

    Det gör ont i början men sen går det av bara farten.
    Och skönt det känns sen när värsta våndan är över.... :)

    SvaraRadera
  3. Jeg får vondt når jeg hører ordet KASTE!!! Tenk hvilke skatter som kan gå tapt......??
    Men jeg misunner deg som klarer å kaste! Hos meg er det veldig fullt i boder og lagerrom, og når skal jeg egentlig bruke alt jeg sparer på? Nei, dette er ikke enkelt!

    SvaraRadera