lördag 15 juni 2013

Planeringsmissar....

...och seglivade blommor:)

Min trädgård har fått sköta sig själv, och det tycks den klara av väldigt bra. Den senaste tidens regn har räddat livet på många blommor.

Och endel märker jag att "någon" har planterat helt fel ställe! Men om man heter "Big Daddy" ,som några funkior heter, så får dom riktigt skylla sig själv om futtiga floxar och praktlysingar skymmer dom. "Någon" trodde ju att Big Daddy skulle bli BIG:)

T.om nässlorna ser välmående ut!






Man skall inte rensa så nitiskt....dom vilda blommorna är också vackra!




Big Daddy

Kokkooo...vi är här bakom!!!!

Men jag försöker ju....säger Big Daddy!

Mina favorit blommor...ogräset har inte en chans:)


Snart göms stolarna...

Hej!



3 kommentarer:

  1. Din trädgård ser så grann och fin ut. Och man kan inte alltid veta hur stora (eller små) blommorna man köper tänker bli... ;o)

    Hos mej är det det vilda och naturliga som gäller. Allt får växa som det vill och så kör jag runt med gräsklipparn när jag är hemma.

    SvaraRadera
  2. Alltså vad tusan.... mina pioner har bara gröna knoppar ännu och dina blommar!!?

    SvaraRadera
  3. Jag pratar "skit" med dom:)

    SvaraRadera