onsdag 8 oktober 2014

Lite som en trotsig unge....

...sade jag....näää, jag tar några i gången och sätter dom på plats. Int´börjar jag frakta alla och rada ut dom...det är onödigt!

Och så fraktade jag alla och radade ut dom:)

 Sedan ringde jag Manda och sade att jag kan inte tåla att hon alltid skall ha riktigt!

Nu undrar ni väl vad jag yrar om. Nå ,det är stenläggning på gång och jag fick goda råd av Manda hur det skulle vara vettigt att gå till väga. Hon hade IGEN riktigt när hon påstod att jag behöver se alla stenarna för att kunna välja den passligaste till varje plats. Det märkte jag efter en stunds pusslande.

Såpass grundlig är jag att jag till och med använder vattenpasset . Märkte att mitt ögonmått inte är att lita på (och Gubben uppmanade mig att använda passet). Illa skulle det ju vara om vi rullade av bänken för att det var så snett underlag:)

Första hörnet

Stenfrakt

Lite flera stenar
 Gubben fick vindskivorna på plats idag, nu är det kattfritt område:)

Snart kan man GÅ på golvet!

1 kommentar: